Forside /  Vilkår Hotspring

Kjøpsvilkår  

  1. Trygg netthandel – Verified by Visa/Mastercard Det er mange som er bekymret for dårlig sikkerhet når de bestiller varer over internett. Dette gjelder særlig når en skal betale med kredittkort. Derfor benytter vi oss av Bambora, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. Med Bambora har kortkundene de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer på web eller i nettbutikken.
    All informasjon om deg som kunde er kryptert i vår database og behandles konfidensielt. Vi har ikke tilgang til, og oppbevarer ikke, ditt kortnummer. Ingen andre enn betrodde ansatte hos HotSpring massasjebad AS har tilgang til opplysninger om deg som kunde. Ved registrering og handel lagrer vi følgende informasjon:

- Fornavn og etternavn
- Bostedsadresse
- Telefonnummer
- Din e-post (gis aldri ut/selges ikke videre!)
- IP-adressen på maskinen du bruker ved registrering og bestilling.
- Hvilke varer du har handlet

Ved betaling med Visa og MasterCard blir beløpet du handler for reservert på din konto. Vi belaster ikke kontoen/kortet før produktet sendes til deg. Reservasjonen blir automatisk slettet hvis ordren ikke leveres eller blir avbestilt. Dette tar mellom 3 – 7 dager.

  1. Kansellering av ordre
    Hvis du helt eller delvis ønsker å kansellere din bestilling, må du gi beskjed om dette pr. telefon, 67530100. Dette må skje før ordren er plukket. Ha gjerne ordrenummer eller kundenummer klart for raskest mulig behandling av din forespørsel.
  2. 14 dagers angrerett
    Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele ordren er mottatt, og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse så lenge varen kan leveres tilbake i samme stand og mengde. Et unntak er gjort for varer med forsegling; her bortfaller angreretten ved brudd på forsegling. Vær oppmerksom på at du selv må dekke returkostnadene hvis du ønsker å bytte i en annen vare eller få pengene tilbake. Hvis du ønsker å returnere/bytte et produkt som ikke er skadet/defekt, setter vi pris på om du gir beskjed om dette per e-post post@hotspring.no før du sender varen i retur.

For ytterligere informasjon om angrerett, se www.forbrukerradet.no 

  1. Retur av feilvare
    Har du vært uheldig og mottatt en eller flere varer med feil/skade må du gjøre følgende:

Send en epost til post@hotspring.no hvor du forklarer hvilken feil som er oppstått slik at vi er oppmerksom på returen.

Send deretter varen til:
HotSpring Massasjebad AS
Ramstadsletta 8
1363 Høvik

Send IKKE pakken i postoppkrav - din retur vil da ikke bli hentet, men som vanlig brevpost eller norgespakke. Legg ved en forklaring i pakken - dette er svært viktig for at vi skal kunne gjøre feilsøk, og husk å oppgi fullt navn, adresse, kundenummer og ditt ordrenummer. Dersom vi ikke kan levere en erstatning vil du få samme beløp som du har betalt for varen kreditert din konto. 

Alle våre produkter kommer med 2 års reklamasjonsrett for forbrukere.

  1. Ordreinformasjon og fraktkostnader
    Alle ordre blir ekspedert fortløpende, og varer som er på lager blir sendt ut samme arbeidsdag. Varer som ikke er på lager blir automatisk lagt til bestilling hos våre leverandører, og vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som vi får de på lager. Vi sender bare varer innenfor Norges grenser. Vi aksepterer følgende kredittkort: Visa og MasterCard.
  2. Feilprising og produktinformasjon
    Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på www.hotspring.no. Alle priser på hotspring.no er å forstå inkl mva og i NOK, om ikke annet fremkommer tydelig. Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post post@hotspring.no
  3. Bestillingsvarer
    Enkelte varer kan være gått tom på lager eller satt opp som bestillingsvare. Dersom dette er tilfellet vil varen bli sendt til deg så fort våre leverandører får sendt dem til oss. Bestillingsvarer har noe lenger leveringstid avhengig av våre leverandører. Har du spørsmål angående dette kan du henvende deg til oss på post@hotspring.no før du bestiller.
  4. Vårt ansvar som butikk
    Vi ser verdien av fornøyde kunder. Vi ønsker å yte best mulig service for at du som kunde skal bli fornøyd. Vi prøver til enhver tid å holde alle våre kunder informert om både status på ordre og eventuelle forsinkelser. Vi forplikter oss til å behandle deg på en best mulig måte og å svare på de henvendelser du måtte ha. All henvendelse sendes på mail post@hotspring.no
  5. Ditt ansvar som kunde
    Du som kunde plikter å forholde deg til de betingelser som er gitt ved kjøp hos HotSpring Massasjebad AS. Vi gjør oppmerksom på at det er du som kunde som må dekke utgiftene ved tilbakesending av uavhentede servicepakker.
Top